17/01/2011

Liku liku kehidupan

                       "I trust that everything happens for a reason, even when we're not wise enough to see it"


p/s-perlukan dlm persahabatan ade keegoan??

org selalu ckap,kejadian atau sesuatu peristiwe akan mematangkan kite...
tp kadang2 aku selalu terfikir boleh ke aku hadapi bnde2 ni sebagai proses pematangan aku...
aku bukan manusia yg kuat,aku memerlukan sokongan drpd seseorg...


 bg aku semua orang ade ego masing2...
tp perlu ke ego tu di tunjukan dlm persahabatan??


tanpa keegoan n sikap saling mnjage hati kawan yg ade
siapa sangke die boleh mnjadi kawan rapat aku??
azyana said-kwn yg bersama aku mengharungi liku2 sebagai degree student & sentiase berada di samping aku waktu susah @senang



hidup berjauhan dengan family & hidup di samping2 kwan2 baru membuatkan kte belajar nilai & erti sebuah persahabatan.....
SAHABAT bg aku adalah insan yg terpenting..
tanpa mereka aku rase down sgt2....
azyana said..sy harap hubungan kite kekal sampai bile2 ok...
sy syang awak sgt2....




p/s-persahabatan adalah kunci sesuatu kebahagiaan...sekiranye kite boleh bersahabat dgn baik..
kita juga akan memperolehi kehidupan yg baik..
:)


0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.