07/01/2011

3hb yg lepas dah start semestar ke2 aku..Ni la semestar pertama aku naik kenderaan sendiri...
Aku bersyukur ade kenderaan sendiri walaupun setakat MOTOR..
3hb-Segalanya berjalan dengan lancar.takde ape pn masalah..
4hb-Kad matrik aku tertinggal kat uma..hahaha..
padahal dah smpai kampus tau...!!!!
pergh bengang betul bukak handbag tengok2 kat matrik aku dah takde..
terpakse la aku patah balik rumah utk ambil kad matrik..

5hb-tgh rempit2 ngn shazila tetibe lock u aku jatuh..
hahahha..shazila adalh org yg ketawa paling besa..
bongek ko ler..
 dah aku terpakse berhenti tepi jalan dan kutip lock u..
MALU BEB...!!!!!!!
hahahha

6hb-pagi2 lagi pakcik tiket parking dh datang kutip duit..
tak sempat nk trur moto dh dpt tiket tu..
huh..!!!
balik dpd kampus,tengah menyelit tetibe aku boleh terlnggar cermin kete cine tu..
hahahaha...
BULAT MATE APEX TU..!!!!!!
sori la apex..gua talak sengaja...
hehehe..
malam6hb-aku ngn yana pegi tesco..
ade la traffic light..aku pon tggu la..
tetibe lampu hijau..
dengan cepat aku pecut moto..
tetibe aku brek...!!!!!
korang nk tau knpe???
rupe nye tu lampu utk arah depan..
patutlah moto sebelah aku tak jln..
HAHAHHAHA..!!!!!!!!
dgn malu nye aku terus tutup cover helmet..
conpom kereta belakang gelak kan kebodohan aku...
ARGGGHHHH...!!!!!!!





hari last minggu pertama 7hb-segalanye berjalan lancar..
ALHAMDULLILAH.........


harap2 bnde mcm ni tak terjadi lagi kat minggu kedue pulak..
kalau tak...........
MAMPOS..!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.